Miksi runoja?

Vuosien varrelta kertyneitä runosia leijuu pikkuisilla lapuilla pitkin huushollia. Iski päähäni ajatus, voisinko ne vähitellen kerätä yhteen ja samaan kansioon. Siis miks ei blogiin? Miks ei! Runo päivässä karkoittaa dementian niinkuin avantouinti flunssan. Ja saattaapa hyvässä lykyssä karkoittaa lukijatkin!

maanantai 24. helmikuuta 2014

HÖPÖNHÖPÖÄ ANONYYMILLE

Laitanpa tyrkylle "uuden runon",
kiusamielessä sen nyt punon.
Katson, vieläkö anonyymi
kädessä viuhka ja kaulassa plyymi
kommentit laittaa mun sähköpostiin.

Kommentit kaikki englanninkielen
kääntämään joudun, se tökittää mielen,
piruuttaan joku jos kiusata aikoo
ja kommentit monet päivittäin taikoo,
ei onneksi blogiini näkyviin tule.

Ihme on suuri jos ymmärtää tämän
runomitassa kiusalla esittämän
juttuni, katsotaan kehuuko vielä.
Mitenkä joku jaksaakin siellä
houkuttaa klikkaamaan blogiinsa.

En minä helposti lankaan lennä,
piraattiblogiinsa en minä ennä.
Deletän kommentit sähköpostin,
näinhän minä hänelle kostin.
Enkä aukaise jatkossakaan.

Sehän parhaiten nauraa
ken viimeksi nauraa....
Ja vahingonilo
se puhtainta on....

4 kommenttia:

  1. Selitykseksi höpönhöpöstä; minun sähköpostiini pukkaa päivittäin kommentteja tähän runoblogiini englanninkielisinä ja pyytää klikkaamaan omaa blogiaan, joka huijausta tai piraattia. Ei kiva. Siksi kiusallani tämän runosen pukkasin ja nähdäkseni, vieläkö kommentteja tulee huijausmielessä.
    Sorry muut asialliset kommentoivat blogiystäväni.

    VastaaPoista
  2. Ihan sama ongelma minulla, olen poistanut kaikki!
    Minulle tulee kahteen blogiin...

    Kiitos kivasta runosta, Anja; olen hengessä sinun puolellasi!!!

    ♥♥

    VastaaPoista
  3. Hyvähän tuo runo on, hihii tässä tapauksessa ihan asiallinen. Näkyy jo yksi yrittäjä olevan. Ihme osso tulee kun vie kursorin tuon facen päälle. Voin olla varma, ei mikään turvallinen juttu, en siis klikkaa. Mulle ei noita ole tullut,,, vielä kumpaankaan blogiin, ei matalalentoon, eikä tähän viimesinpään raitapolkuun. Ainoosti sitä kautta sähköpostiin, jos laitan ruksin tuohon "ilmoita" juttuun, mistä saa jatkokommentit omaan postiin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle tulee kommentit suoraan sähköpostiin, useita päivässä. Enpä uskalla linkkejään availla vaan deletän oitis bittiavaruuteen.

      Poista